پیروی نکردن از شیطان

سوره بقره آیات 168و169

 

یَا أَیُّهَا النَّاسُ کُلُواْ مِمَّا فِی الأَرْضِ حَلاَلاً طَیِّباً وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ

  إِنَّمَا یَأْمُرُکُمْ بِالسُّوءِ وَالْفَحْشَاء وَأَن تَقُولُواْ عَلَى اللّهِ مَا لاَ تَعْلَمُونَ

 

ای  مردم  ، از آن  چیزهای  حلال  و پاکیزه  که  در زمین  است  بخورید و پای  به   جای  پای  شیطان  مگذارید که  دشمن  آشکار شماست

او شما را به  بدی  و زشتی  فرمان  می  دهد و می  خواهد که  در باره  خدا  چیزهایی  بگویید که  بدان  آگاه  نیستید

 

O mankind! Eat of that which is lawful and wholesome in the earth, and follow not the footsteps of the devil. Lo! he is an open enemy for you

He enjoineth upon you only the evil and the foul, and that ye should tell concerning Allah that which ye know not

نظرات 2 + ارسال نظر
سید حسام الدین سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://NOOR8.BLOGSKY.COM

سلام سید جان.وبلاگ بسیار خوبی دارید.خدا خیرتون بده به وبلاگ من هم یک سر بزنید.من مایلم با شما تبادل لیک کنم اگه شما هم موافقید خبر کنید.(راستی شما طلبه اید؟)

باسلام
متشکرم و حتما موافقم.

سید حسام الدین سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ http://NOORe8.BLOGSKY.COM

سلام سید جان.وبلاگ بسیار خوبی دارید.خدا خیرتون بده به وبلاگ من هم یک سر بزنید.من مایلم با شما تبادل لیک کنم اگه شما هم موافقید خبر کنید.(راستی شما طلبه اید؟)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد