قرآن کتاب هدایت

سوره بقره آیات 1 تا 4

 

بسم الله الرحمن الرحیم

   1        الم

   2            ذَلِکَ الْکِتَابُ لاَ رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِینَ

   3            الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصَّلاةَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ

   4            والَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالآخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ

 

به  نام  خدای  بخشاینده  مهربان

الف   لام   میم

این  است  همان  کتابی  که ، در آن  هیچ  شکی  نیست که  پرهیزگاران   را رهنماست

آنان  که  به  غیب  ایمان  می  آورند و نماز می  گزارند ، و از آنچه  روزیشان ، داده  ایم  انفاق  می کنند ،

و آنان  که  به  آنچه  بر تو و بر پیامبران  پیش  از تو نازل  شده  است   ایمان می  آورند و به  آخرت  یقین  دارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
amirreza1373000 چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ http://talar.cz.cc

سلام
وای............
چقدر وبلاگ خوبی داری
این بهترین وبلاگی هست که دیدم
من امیررضا هستم
ما می تونیم دوست خوبی با هم باشیم و همکاری کنیم با هم
اگر دوست داشتی بیا سایت من، من تو رو مدیر می کنم اینم سایت های من:
www.talar.cz.cc
www.gsae.ir
www.gtalar.tk
www.gold.gsnhost.co.cc
goldstarnews.ir
منتظرتم[گل]

آزاد پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، با یک مطلب جدید پیرامون سالگرد استقلال افغانستان بروز هستم . اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم یک سری بزنید . موفق و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد